Klacht: niet volledige levering

op 13 oktober 2011 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Zaterdag 8-10 zouden wij onze bestelling ontvangen eenmaal na ontvangst bleek dat er 2 jassen ontbraken en dat wij artikelen van andere mensen hadden ontvangen. Maandag 10-10 contact opgenomen met de klantenservice. Vandaag 11-10 zou de verkeerde bestelling opgehaald worden en de ontbrekende jassen zouden bezorgd. Tevens zouden de jassen die retour moesten meteen meegenomen worden. Ik had specifiek gevraagd om na 18:00 het pakket op te laten halen. Na het telefoongesprek van plus minus 10 minuten a 20 cent per minuut dacht ik dat het wel goed zou komen met de bestelling, echter kwam vandaag 11-10 om half 12 de bezorger het pakketje ophalen en zonder de ontbrekende jassen, dus zoals u hopelijk kunt begrijpen is het vertrouwen in de wehkamp op het moment weg. Ik hoop dat de ontbrekende jassen vandaag nog wel bezorgd zullen worden, al heb ik er weinig vertrouwen in. Daarom maar via de mail een klacht indienen want ik kan wel bellen maar dan kost het mij nog meer geld voor een fout van de wehkamp

en wat krijg je na de melding van de klacht een standaard mailtje terug waar uit blijkt dat ze de klacht niet eens gelezen hebben want dan hadden we op zijn minst excuses gekregen, en de jassen worden morgen pas bezorgd zoals niet afgesproken was.

Dat de jassen snel alsnog bezorgd worden, plus excuses op zijn minst.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 25 oktober 2011 om 13:39 geantwoord

Inmiddels telefonisch contact gehad met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door van kampen