Klacht: niet volldige levering, geen reaktie

op 26 december 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27.10 levering ontvangen, niet compleet. Gemeld via e-mail. 8.11 mail gestuurd, op 16.11 geantwoord dat leverancier nieuw art. zou sturen.
14.12 nog steeds niets ontvangen, mail gestuurd en om terugbetaling gevraagd. Vandaag 26.12 nog steeds geen reactie!
Helpdesk niet per e-mail of telefonisch bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Bestelde product leveren of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door welfare