Klacht: Niet volgens afspraak

Jako2010 op 03 januari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Wehkamp besteld en omdat ik overdag werk, gekozen voor optie bezorgen tussen 18.00 en 21.00 uur.

Op de bezorgdag nog keurig een mail van DHL met de tekst: VERWACHT BEZORGMOMENT DONDERDAG 2 JANUARI TUSSEN 18.51 – 20.51 UUR

Klokslag 18 uur kijk ik in mijn brievenbus en tref ik een kaartje dat de bezorger mij heeft gemist. Die bezorger stond om 17.51 uur voor de deur en heeft pakket bij de buren afgegeven.

Ik heb dus mijn pakket, maar heb niet voor niets speciaal gekozen voor bezorging tussen 18.00 en 21.00 uur. Waarom biedt Wehkamp enof DHL de keus om voor een bezorgtijd te kiezen, terwijl daar niets mee gedaan wordt ??

Gewenste Oplossing:

Niet van toepassing. Vindt het gewoon jammer dat je als klant in de maling wordt genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 januari 2020 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt mij om te vernemen dat de bezorger 9 minuten vroeger bij u was dan het tijdvak van 18:00 tot 21:00 uur waar u bij uw bestelling voor had gekozen. In de drukke feestdagenperiode is helaas niet altijd te vermijden dat zich enige afwijking van de planning voordoet, hoe vervelend dat ook is. Gelukkig heeft de bezorger uw pakket netjes bij de buren afgegeven, zodat u er verder niet op hoefde te wachten.

Mijn excuses voor het ongemak dat dit mogelijk toch voor u met zich mee heeft gebracht.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jako2010