Klacht: Niet verwerkte retour

op 18 oktober 2016 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 september 2016 heb ik een bestelling gedaan bij modegram een winterjas. Bij het uitpakken zag ik echter al gelijk dat deze veel te groot was dus die heb ik retour terug verzonden. 4 oktober 2016 is deze aangekomen bij modegram en er is voor getekend want ik heb het aangetekend terug gestuurd. Echter wordt de retour maar niet verwerkt ik heb inmiddels al een betalingsherinnering ontvangen van afterpay. Ik ga natuurlijk niet iets betalen wat allang is terug gestuurd. Ik heb al een peer keer geprobeerd om contact op te nemen met modegram maar er word niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat mijn retour verwerkt word bij modegram en afterpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa078