Klacht: Niet uitvoerbaar koopovereenkomst hoekbank

op 29 september 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

In mei 2017 een hoekbank samen met mijn partner gekocht en aanbetaling van €1190 gedaan na 3 maanden datum levertijd niets te hebben vernomen een klacht ingediend omdat ze ook niet bereikbaar waren , kregen we te horen via een mail dat ze die hoekbank niet kunnen leveren in de gekozen leer kleur ook is dit kort daarna zelfde dag van onze klacht aan de telefoon verteld dat ze dit al 3 maanden geleden wisten maar dat we onbereikbaar waren?????!!!!! 2 telefoonnummers 1 mailadres en mijn postadres en ik was niet bereikbaar?? Hmmm. In dat mail kreeg we 2 opties om terug te gaan en deze opnieuw bestellen in een andere kleur of de overeenkomst te ontbinden. Waren helemaal kapot van dat mail en verbaasd van manier waarop ze er zo makkelijk op de mail wordt vermeld. Een excuus brief was wel netter geweest. Uiteindelijk besloot we toch langs te gaan omdat toen in mei twijfelde aan een andere soort leer van zelfde kleur dus dacht ik dan maar weer wachten.
Toen we voor de 2 x binnen kwamen hebben we eerst vragen gesteld over de zelfde hoekbank in een andere soort leer en kleur zonder te vertellen wie we waren en voor wat we kwamen. Om dit verhaal af te ronden kwamen tot de conclusie dat we hoe dan ook welke leer ik had gekozen ik nooit de hoekbank zou krijgen dus in mei hebben ze me laten kiezen voor 2 soorten leer die ze nooit hadden kunnen leveren en toen ze wisten wie we waren en wij voor de hoekbank zijn gegaan die we hadden gevraagd in het begin toen ze niet wisten wie we waren bij de berekening en zogenaamd korting was deze €1000 duurder .
Oplichterij is het gewoon klopt helemaal niet.
We hebben besloten na dit de overeenkomst te ontbinden , dus gebeld en gevraagd met spoed het geld terug te storten op mijn rekening .
Door een medewerker is mij meegedeeld dat hij een mail zou sturen naar hoofdkantoor en dat zelfde week contact of gemaild naan mij zou worden. Dit is niet gebeurd. WOONSQUARE NOOIT MEER!

We zijn een gezin van 5 , zijn toe aan een nieuwe hoekbank hebben al maanden een kapote bankstel in huis en hebben 3 maanden gewacht voor niets !
We zijn tevreden wanneer we ons geld zo spoedig mogelijk op ons rekening ontvangen , zodat we elders bij een betrouwbare winkel nieuwe aankoop kunnen doen .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 03 oktober 2017 om 12:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Norwin