Klacht: Niet uitleveren van gewonnen kavel

op 03 augustus 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Na het winnende bod op een keuken machine met kavel nr: 28075-9484
heb ik netjes direct de factuur betaald welke ik per omgaande diende te betalen.
Na een paar dagen kreeg ik bericht dat de keuken machine niet meer leverbaar is en ze het geld willen terug storten.
Jammer genoeg neem ik daar geen genoegen mee, ik wil gewoon mijn keukenmachine.!
Het hele punt is waarschijnlijk dat de keukenmachine voor een hoger bedrag weg had gemoeten en niet voor de 38€ die ik had geboden, winkel waarde is volgens mij meer dan 100€ maar dat is “PART OF THE GAME” lijkt mij.
Na een aantal mailtjes uit gewisseld te hebben willen ze een goedkopere variant naar mij opsturen, dat is natuurlijk onacceptabel, evenals mijn geld terug.

Als de gewonnen keukenmachine word uitgeleverd, met geld terug of een goedkopere variant ga ik niet akkoord.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

1 week geleden - Beste meneer Oldenburger, Bedankt voor uw bericht. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en behandeld. Er is aangegeven dat de gewonnen keukenmachine niet geleverd kon worden daar deze niet voorradig was. Helaas kunnen wij u geen andere oplossing aanbieden en zijn wij genoodzaakt het aankoopbedrag terug te storten. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht Marthijn Oldenburger

1 week geleden - Beste BVA Veilingen, Ten eerste goed dat jullie hier reageren, dikke pluim. Maar helaas zal ik niet akkoord gaan met het aanbod wat jullie bieden, ik heb gewoon recht op mijn product. Het is toch ook zo dat ik verplicht ben om een kavel af te nemen als ik het gewonnen bod heb gedaan? Mochten jullie bij dit standpunt blijven om mij geen keukenmachine zoals gewonnen te leveren, danwel een gelijkwaardig product of van betere kwaliteit i.p.v een goedkoop alternatief zoals aangeboden, Wat totaal niet vergelijkbaar is aan de gewonnen keukenmachine, dan geeft dat voor iedereen dus een vrijbrief om ook onder voorbehoud te gaan bieden op kavels.! Immers komt dat op hetzelfde neer. De kavel is helaas niet meer beschikbaar, of ik heb geen geld beschikbaar voor de kavel.....dat kun je dan beide tegen elkaar wegstrepen. Inmiddels heb ik ook mijn rechtsbijstand ingeschakeld en deze onderzoeken de zaak op dit moment, ik wil u dan ook nogmaals via deze weg vragen om gewoon volgens afspraak de keukenmachine te leveren. Alvast bedankt. Marthijn Oldenburger.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

7 dagen geleden - Beste meneer Oldenburger, Wij nemen uw klacht in behandeling en u hoort zo spoedig mogelijk van ons. Wij danken u alvast voor uw geduld. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht Marthijn Oldenburger

6 dagen geleden - Bij deze een update vanaf mijn kant. BVA veilingen heeft de zaak goed opgelost, ze hebben mij een nieuwe keukenmachine geleverd zoals gewonnen via een third party. Bij deze dus ook alle crediets voor BVA veilingen. Iedere klant kan dus met een gerust hart iets kopen bij hun op de veiling. Mvg, Marthijn Oldenburger.

Bericht van BVA Veilingen

3 dagen geleden - Hoi Marthijn, Bedankt dat je de moeite neemt om dit te melden, goed om te horen dat het nu is opgelost. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Marthijn Oldenburger