Klacht: Niet uitkeren van schadebedrag

op 26 april 2017 over FBTO in de categorie Verzekering

Ik heb een auto-inbraak gehad waardoor mijn RNS 510 is ontvreemd en met mijn instrumentpaneel is gespeeld.

Ik heb gelukkig een foto gemaakt van de schade via iPhone, locatie stond aan waardoor tijd en locatie op dat moment zichtbaar was.

Verzekering doet na 2 weken pas onderzoek bij mijn auto, en concludeert om mij niet te betalen na 2,5 maand later en zegt met een manipulatief brief dat mijn navigatieradiosysteem 1 dag later is ontvreemd. Dit is echt dramatisch. Door dit manipulatief gedrag van de verzekering ben ik ook nog is aangemeld bij de CIS.
Ik ben 24 jaar oud en heb nog nooit in me leven een schade gemeld, ik meld 1 keer schade en maak ik gelijk dit mee.

ps. wanneer ze elk maand van je bank afschrijven is het leuk, maar wanneer ze moeten betalen word het een probleem en word er ook nog gemanipuleerd met het onderzoek. (PCVD diagnose onderzoek) Uit VW dealer blijkt dat met dit apparatuur storingen verwijderd, gewijzigd en gewist kan worden.

Verzekering staat door dit manipulatief gedrag voor en is de consument de pineut.

Ik wil dat ik van CIS word afgemeld door de verzekering. Dat mijn schadebedrag keurig netjes word gestort op mijn rekening.

Ps. ik heb mijn advocaat ook ingeschakeld over deze situatie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 01 mei 2017 om 11:43 geantwoord

Beste erenacar93,

Je schadedossier is nog in behandeling. Ik zie dat je vandaag ook hebt gebeld, alleen tussentijds hebt opgehangen. Onze schade behandelaar kan je een toelichting op de status van je schade geven.
Mocht je dit nog willen dan zou ik toch nog even bellen. Het rechtstreekse nummer is 058-2977334

FBTO Webcare

Heeft op 04 april 2018 om 12:12 geantwoord

Zaak loopt nu inmiddels 1 jaar en nog steeds onterect behandeld als consument zijnde. Verzekering heeft miljoenen maar wij consumenten leven van de gevolgen.

Zaak aangemeld bij kifid loopt via daar.

Alle klachten die gemeld zijn door Eren Acar