Klacht: niet uitgaand kunnen bellen

op 06 oktober 2011 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemiddag,
Ik heb een paar klachten wat betreft jullie medewerkers van de klantenservice.
Een paar maanden geleden kreeg ik een sms dat ik een voorschot moest storten.
Ik heb toen naar jullie klantenservice gebeld en daar werd mij gezegt dat als ik de laatste 5 dagen van de maand nog 50 euro zou verbellen ik inderdaad moest bijstorten. Gezien mijn belgedrag was het haast niet mogelijk om die 50 euro voor het eind van de maand te bereiken dus bijstorten was niet nodig. 2 dagen later deed mijn telefoon het ploseling niet meer. Ik weer gebeld toen bleek dus dat ik het voorschot van 200 euro moest overmaken de kwitantie op de fax zetten. Een dag werkte mijn telefoon weer. Mijn abonement is toen omgezet naar bel vaak dus ik dacht dat de problemen tot het verleden zouden behoren. Nu kreeg ik vandaag weer een sms dat ik niet kon bellen omdat ze het bedrag niet af hadden kunnen schrijven. ik weet niet hoe dit kan want er stond genoeg op de rekening. Ik heb dus net naar de klantenservice gebeld en daar kreeg ik Joris aan de lijn. Hij gaf aan dat ik nog 68,12 moest overmaken en dat hij niet kon zien waarom hij geblokeerd was. Toen ik vroeg wanneer mijn telefoon weer zou gaan werken gaf hij aan 3 tot 5 werkdagen.Ik heb nog gevraagd of ik het betalingsbewijs niet op de fax kon zetten zodat hij het weer met een dag zou doen. Dit alles had geen zin 3 tot 5 dagen. Hij gaf ook aan dat het ook op de mail naar mij was gestuurd maar het probleem is dat ik niet bij die mail kan komen. Ik heb toen ook gevraagd of hij het adres aan kon passen maar hij zei dat ik dat zelf moest doen. Na 5 keer vragen heeft hij het eindelijk willen doen. Ik gebruik deze telefoon zakelijk en zit er dus erg om verlegen.

Het liefst zeg ik mijn abonement op maar daar gaan ook een paar dagen overheen en ik wil mijn oude nummer houden.
Dus ik heb geen keus.

En is het normaal dat als ik een voorschot van 200 euro overmaakt dat door jullie word achtergehouden en niet gelijk de eerstvolgende maand word verekend.

Ik heb het geld net overgemaakt van de rekening waar het volgens Ben niet op stond.
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat morgenochtend mijn telefoon het weer doet.

Wanneer dit niet mogelijk is verwacht ik dat ik gecompenseerd word.

Alle klachten die gemeld zijn door Garage-Wijnia