Klacht: Niet uit kunnen checken door zoveelste storing in jullie OV poortje, waardoor mijn OV pas geblokkeerd werd en ik losse kaartjes moest kopen

op 02 oktober 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een eerdere klacht die door het bedrijf NIET in behandeling genomen werd plaats ik de klacht nogmaals.

Ik heb voor de zoveelste keer niet uit kunnen checken door een storing in jullie OV poortje in de bus, waardoor mijn OV kaart automatisch geblokkeerd werd en ik daardoor maar liefst zes keer een los kaartje moest kopen.

Gewenste Oplossing:

Als Connexxtion mijn losse kaartjes vergoed en deze klacht dit keer WEL in behandeling wilt nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefkoppen