Klacht: Niet traceerbaar

op 25 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

30 juni pakket aangeboden voor verzending naar zuid afrika.aangetekend en te volgen via track en tracé. Wekelijks gekeken via track en tracé maar zending was en bleef onbekend.gebeld en moest klachtenformulier invullen en mailen.dit was 2e week juLi
.om lang verhaal kort te maken:17 augustus chat met service afdeling.resultaat:er was nog niets aan gedaan.7 a 8 weken later.18 aug.mail o n vangen dat men aktie gaat onderneen en dat het nog wel een maand kan duren voordat ik antwoord krijg
Ik ga zelf volgende week naar zuid afrika en hen deze doos met inhoud nodig,maar helaasn

Gewenste Oplossing:

Als de zending zsm terecht is in Zuid Afrika

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Molen,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw pakket naar Zuid Afrika nog niet is bezorgd, en dat er inmiddels een onderzoek naar dit pakket is ingesteld.

Het spijt mij dat het onderzoek nog geen resultaat heeft opgeleverd. Bij onderzoek naar internationale pakketten moeten wij navraag doen bij post organisaties in het buitenland. Hierdoor kunnen deze onderzoeken lang duren. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is, maar ik kan het proces helaas niet versnellen.

Zodra wij meer duidelijkheid hebben, zal onze onderzoeksafdeling contact met u opnemen. Ik hoop dat uw pakket snel bezorgd wordt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 26 augustus 2017 om 12:30 geantwoord

gebleken is , dit werd verteld door een medewerker , dat , nadat ik de eerste keer een klachtenformulier moest invullen , ( was ongeveer 10 juli, dacht ik) er niets met deze klacht was gedaan.16 augustus is de klacht pas opgepakt. dus vanaf verzenden op 30 juni , zijn er nu al bijna 8 weken voorbij zonder enig resultaat. dat pakket spoorloos is , is al heel erg vervelend, maar dat postnl de klacht op 10 juli niet heeft opgepakt maar pas op 16 augustus , vind ik zeer beschamend. wie betaalt de goederen ( aangetekend verstuurd). wie betaalt mijn 70 euro verzendkosten.?

mvrgr
H.v.d.Molen

Alle klachten die gemeld zijn door Vandermolenstlucia