Klacht: Niet tijdig bezorgen van de post.

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De post van zaterdag 25 november 2017 werd op maandag 27 november 2017 bezorgd. Op maandag is er geen postbestelling !!!
De post van dinsdag 28 november 2017 werd bezorgd op woensdag 29 november 2017.!!!
Een en ander zorged voor de nodige overlast.
Ik heb de indruk dat de postbode/post.nl zelf bepaald wanneer de post bezorgd wordt !!!!
Een de portokosten maar verhogen en klagen over concurentie.

Op deze wijze nooit.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 december 2017 om 11:57 geantwoord

Geachte heer Brouwer,

Uit uw bericht begrijp ik dat post aan u soms vertraagd aankomt. Ik kan me voorstellen dat dit voor u niet prettig is.

Tijdens de decembermaand en daar vaak ook al voor ervaren wij soms vertraging in de bezorging van past. Hierdoor kan het voorkomen dat post ook op maandag bezorgd wordt. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen.

Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 20 december 2017 om 17:20 geantwoord

De postbode bepaalt wanneer hij de post bezorgd. Enige controle op zijn werk is er niet. Het verhogen van de posttarieven daarentegen werkt als een rode lap op een stier.
Voor de klant rest Sandd, met zijn lage tarieven.

Alle klachten die gemeld zijn door Brouwer23.