Klacht: Niet thuis, was er wel!

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste meneer, mevrouw,

Vandaag zou er bij mij thuis tussen 18:30 en 21:30 geloof ik een pakketje worden bezorgd. Ik heb keurig vanaf 16:00 thuis gezeten om het pakketje in ontvangst te kunnen nemen. Net controleerde ik de track en trace (2SKABA688606795) en stond er dat de bezorger al langs was geweest en ik niet thuis was. Dit is nu al de de 4e keer dat dit gebeurd! Niet zozeer bij dit pakketje, maar het gebeurd hier gestructureerd bij elk pakketje dat er wordt bezorgd totdat ik het bij een postNL punt op kan halen. Hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen?! Ik heb al zoveel dagdelen thuis zitten te wachten op een pakketje dat vervolgens niet komt…

Als postNL zich aan de afspraken houdt! Ik wil graag dat de bezorger morgen sowieso komt. Mocht dit niet lukken, dan wil ik dat jullie vervolgens niet meer beloven thuis te komen bezorgen. Dan maar gestructureerd naar een postNL punt moeten en niet meer aan de bank gekluisterd zitten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Van den Berk, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp uit uw verhaal dat u thuis was op het moment dat de bezorger aangaf dat u niet thuis was. Graag zou ik hierop willen reageren. Allereerst mijn excuses hiervoor. Het hoort natuurlijk niet zo te zijn dat de bezorger u mist, als u gewoon thuis bent. Ik zou hier dan ook graag een klacht voor u willen indienen bij de leidinggevende van de bezorger. Kunt u mij hiervoor nog vertellen of u ook een briefje hebt ontvangen van de bezorger en of u zeker weet of de deurbel ook goed functioneert? Voordat ik de klacht kan indienen, heb ik ook nog de juiste trackingcode nodig. Kunt u deze voor mij nog controleren? Ik vrees dat het 3S moet zijn in plaats van 2S. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Daphne123123

3 maanden geleden - Dank voor uw reactie. Klopt, de correcte track and trace is 3SKABA688606795. Er zat gisteren geen briefje in de bus inderdaad. Vandaag is het pakketje gelukkig bij de buren bezorgd. Met vriendelijke groet, Daphne

Heeft op 08 september 2018 om 13:38 geantwoord

Geachte mevrouw Van den Berk,

Dank u wel voor uw reactie met de aanvullende informatie.

Ik heb voor u een klacht ingediend dat de bezorger de eerste keer niet heeft aangebeld. Dit zal met hem worden besproken door zijn leidinggevende. Dit zal verder intern worden opgepakt en daarom zult u hier geen bericht meer over ontvangen.

Fijn om te vernemen dat de zending gisteren bij uw buren is bezorgd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne123123