Klacht: Niet thuis? Toch wel!

op 25 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Iedere keer als ik een pakket zou ontvangen of zoals vandaag dat er een pakket bij mij opgehaald moet worden krijg ik de melding dat ik niet thuis was! Echter, ik ben de hele dag thuis! Heb zelfs een keer de deur open gezet voor de bezorger. Dit is nu al meerdere keren gebeurt.De bel doet het gewoon en ik zit alleen maar achter mijn computer te werken zonder enige muziek of endergelijke.

Vandaag heb ik dus zelfs gebeld, nadat ik de bezorger voor mijn neus weg zie rijden. Zegt de telefoniste dat dit wss een andere bezorger was en dat mijn bezorger nog komt (lees; ik bel 13.10u en de telefoniste geeft aan dat de bezorger tussen 11.30u en 14.00u komt) Ik geef dus aan dat er geen andere huizen zijn dus dat je er echt niet om heen kunt dat dit voor ons was. De telefoniste geeft aan dat hij nog komt. Oke, dus ik mag de telefoniste geloven.
Vervolgens nu 2 uur later en nog steeds aan huis gekluisterd! geen bezorger. Dus ik bel weer en mw. zegt; maar de pakket dienst ophaler heeft gezegd dat u niet thuis bent en we hebben als regel dat ze geen 2 keer komen.
*zucht!! ik was thuis!!! het probleem ligt niet hier, maar daar!

Vervolgens moet ze met collega\’s overleggen en sta ik meerdere minuten in de wacht!
Nadat ik in de wacht heb gestaan krijg ik een mannelijk persoon aan de lijn. Dus hij vroeg naar het probleem…. en mijn postcode. Ik stond niet in het systeem!
Vroeg hij; met wie denk je dat je nu contact hebt. Ik; PostNL. Zegt hij; Nee je bent aan de lijn met Mediq diabetes!
heeft ze me dus doorverbonden! (met opzet? per ongeluk?) In ieder geval, heeelemaal verkeer dus!

Vervolgens moet ik dus zelf weer terugbellen naar PostNL. krijg ik wéér iemand anders aan de lijn die mij niet kan doorverbinden met haar collega omdat ze niet kan inzien wie ik net aan de telefoon had! Ik moet dus vervolgens nogmaals mijn hele verhaal van de hele dag uitspreken. Dit doe ik, niet heel netjes meer. maar ondertussen ben ik al zo veel tijd en energie kwijt geweest aan het bovenstaande dat ik er klaar mee ben!
Vervolgens blijft ze tegen mij zeggen dat hij niet meer gaat komen en dat hij geen 2e keer meer kan komen en dat ik maar contact op moet nemen met het bedrijf die de aanmelding voor mij heeft gedaan… Ze kan me tenslotte niet verder helpen….

En hiermee is het contact verbroken. Ik kon geen woord meer uitbrengen, want behulpzaamheid is héél ver te zoeken!
Uiteraard ga ik voor de klacht, heb ik via het bedrijf die mijn aanmelding heeft gedaan ook een klacht laten indienen want die moeten tenslotte nu een nieuw bedrag betalen!

En no way dat de postbezorger/ophaler hier zijn credits voor krijgt omdat hij bij mij \’langs is geweest\’…. Die punten mogen afgetrokken worden bij deze meneer.

Dat ze het oppakken met o.a. de bezorger en dat ik voortaan fatsoenlijk geholpen wordt aan de klantenservice

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 september 2017 om 10:50 geantwoord

Geachte mevrouw Klein Holte,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending nog niet is afgehaald. Ik kan mij voorstellen dat u hier flink van baalt, en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor al het ongemak.

Heeft u de afhaalopdracht aangemaakt via www.postnl.nl/directregelen / jouwpostnl.nl (LocalExpress)? Zo ja, dan raad ik u aan om contact op te nemen met mijn collega's van LocalExpress. Deze kan u hiermee verder helpen en eventueel een klacht indienen. U kunt hen bereiken via: 088 8686800 of cslocalexpress@postnl.nl.

Mocht u een zakelijke klant zijn van PostNL, dan raad ik u aan om contact op te nemen met mijn collega's van PostNL zakelijk. U kunt hen bereiken via onze website: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Yvankakh