Klacht: Niet thuis getroffen

Wilma v.d. Elst op 31 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de 4x dit jaar, weer narigheid met DHL. Vandaag zitten wachten van 11 tot 15 uur in de mail was de bezorger onderweg. Wat schetst mijn verbazing om 18 uur veranderd de status in, niet thuis aangetroffen. Nou zal ik iets leuks vertellen, ik laat de pakjes op mijn werk bezorgen, waar van 7 tot 21 uur mensen aanwezig zijn. WAT NOU NIET THUIS! En dit gebeurd dus altijd als je het pakje die dag nodig hebt! Als de bezorger geen zin meer heeft of zijn tijd erop zit veranderen ze dus gewoon de status. Nog erger wordt het dat je het zelf maar op moet lossen, door het bedrijf te mailen waar je besteld hebt.

Nou tevreden word ik niet, heb namelijk de kleding nodig voor een begrafenis. Vorige keer al schoenen voor mijn schoonzus die 2 dagen later naar huis vloog. Ook te laat. Ik zou graag zien dat de bezorgers eerlijk en oprecht zijn en geen tijden beloven die ze niet waar kunnen maken. En zeker de status niet zomaar veranderen!
De bedrijven die jullie als vervoerder inhuren en beloven voor 21 uur besteld 2 dagen later in huis verdienen toch ook eerlijkheid!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 31 december 2019 om 14:15 geantwoord

Goedemiddag,

Vervelend dat u gisteren onterecht als niet thuis bent opgegeven. Dit lijkt een helaas een fout van de bezorger te zijn geweest.

We hebben het pakket voor vandaag op nieuw gepland. Helaas zijn er in jouw regio vertragingen mogelijk. Ik adviseer je de track trace in de gaten te houden:
https:www.dhlparcel.nlnlconsumentpiekdrukte

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Wilma v.d. Elst

Heeft op 31 december 2019 om 16:10 geantwoord

Dit komt me te vaak voor en de bezorger komt er weer goed mee weg. De verantwoording over de track en trace wordt te makkelijk gegeven!

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma v.d. Elst