Klacht: Niet thuis en direct geleverd bij parcelshop

op 15 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou ons pakket van kruidvat bezorgd worden, onverwacht konden wij deze vandaag niet in ontvangst nemen. Vantevoren op de site gekeken dat het dan alsnog 2 keer op een ander moment geleverd zou worden, dit is echter nu ineens niet het geval. Zou het nu zelf heel ergens anders (nog verder dan de kruidvat zelf en de reden waarom ik überhaupt besteld had) op moeten halen en wordt niks opnieuw aangeboden of een optie geboden om een andere dag of tijd te kiezen.

Gewenste Oplossing:

Als DHL het gewoon zoals de genoemde procedure op hun site het de komende 2 werkdagen gewoon aanbied aan huis ipv naar een of ander ophaalpunt te brengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Manous Lavrijssen,

Bedankt voor uw bericht.

Het klopt inderdaad dat de verzender ervoor heeft gekozen dat uw pakket bij een parcelshop geleverd wordt. Volgens ons systeem heeft u deze inmiddels ook afgehaald. Mocht u dit een volgende keer niet willen dan kunt u dit bij de verzender van uw pakket aangeven.

Met vriendelijke groet,

Janneke
DHL Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Puellamalum