Klacht: Niet thuis code

op 04 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Gisteren is er een pakketje aangeboden. Ik was niet thuis.
Op de kennisgeving stond een niet thuis code. Ik heb toen gekeken wanneer het pakket weer aangeboden werd. Dat zou tussen 17.30 en 19.30 uur zijn.
Kom ik zonet thuis om 14.45 uur. Zijn ze geweest!!
Vind ik wel vervelend. Ik heb bewust de tijd niet verandert omdat ik dan thuis zou zijn.

Met vriendelijke groeten,

Caroline Verberne

Gewenste Oplossing:

Dat de bezorger wel op de aangegeven tijd zou komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 04 mei 2016 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verberne,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorger uw zending buiten het aangegeven tijdvak heeft afgeleverd.

Helaas moet ik u er op wijzen dat de aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen indicatief zijn. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mijn excuses voor het ongemak!

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline Verberne