Klacht: Niet thuis briefje terwijl er heel de dag iemand aanwezig was

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Altijd worden er pakketjes van DHL voor mijn buren geleverd en wanneer ik iets wil laten bezorgen lukt het niet.
Ik ben vandaag de hele dag thuis geweest en er heeft NIEMAND aangebeld. Zojuist vind ik een briefje in de bus dat de bezorger niemand thuis aantrof. Dit is niet waar en gewoon lui van de bezorger. Ik woon in een flat met meer dan 100 inwonenden dus het had sowieso bij iemand anders geleverd kunnen worden. Er is gewoon niet eens aangebeld…. nu is het pakket retour gestuurd naar de verzender.

Een nieuwe levering/tegemoetkoming voor de moeite die gedaan moet worden om het zelf op te halen terwijl je er voor betaald om het aan de deur te krijgen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 15:04 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u aanwezig was maar geen bezorger heeft aangetroffen. U heeft wel een niet thuis kaartje ontvangen. Kan niet zeggen wat hier is misgegaan. Uiteraard biedt ik graag mijn excuses aan. Uw zending hebben wij naar 4 leverpoging niet bij u kunnen leveren. Om die reden hebben wij het pakket retour moeten sturen naar de afzender in verband met het maximaal aantal bezorgpogingen. Om uw zending alsnog te ontvangen dient u contact op te nemen met de afzender. Zij zullen het opnieuw moeten versturen.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel