Klacht: Niet thuis?????

op 18 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de zoveelste keer onnodig wachten.
Krijg email dat ik niet thuis ben terwijl dit wel zo is.
Huismeester bij ingang ook niemand gezien van DHL.

Als ze op de beloofde tijd ook afleveren en geen bericht sturen dat je niet thuis bent terwijl je juist op hun zit te wachten. Weer een dag onnodig thuis zitten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 mei 2020 om 11:59 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Volgens mijn gegevens is uw pakket later op de dag alsnog bij u bezorgd. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 18 mei 2020 om 12:08 geantwoord

Stast dat pakket geleverd is maar niet bij mij of de buren. Volgens klantenservice kunnen zij er niets van vinden. Moet nu zelf contact op nemen met Hema.
Dus uiteraard ben ik niet tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door JokeVerschuren