Klacht: Niet thuis

op 21 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer als DHL mijn pakketje zou bezorgen zegt de website dat ik niet thuis was. Ik ben de hele dag thuis, mijn bel werkt heel goed. Er is nooit aangebeld. Ik heb op de website mijn pakketje naar de maandag gedaan. Ik had mijn pakketje vandaag nodig. Echt heel jammer.

Gewenste Oplossing:

Als het mogelijk is dat mijn pakketje eerder bezorgd word dan maandag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 maart 2020 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat u thuis was terwijl onze chauffeur heeft aangegeven dat u niet thuis zou zijn.

Wat vervelend dat u hierdoor uw pakket nog niet heeft kunnen ontvangen.
Goed dat u dit bij ons aangeeft, zo kunnen wij ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Ik kan er niet voor zorgen dat uw pakket eerder dan maandag geleverd wordt, zodra u een wijziging doorvoert is deze definitief en kunnen wij dit ook niet meer wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Simonecarmel22