Klacht: Niet thuis

op 23 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegens omstandigheden was ik vandaag niet thuis om het pakketje te ontvangen, maar tot mijn grote verbazing had de bezorger mijn pakketje bij dede voordeur gelegd! Zeer slecht vind ik dat het lag er nognog, maar ik betaal netjes voor zoiets en dat dhl en zo mee omgaat is gewoon schandalig

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger het bij de buren had afgeleverd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 februari 2018 om 18:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat u uw zending zo heeft aangetroffen. Dit is uiteraard niet de bedoeling hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden. Ik heb uw klacht doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit verder oppakken.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SEiting