Klacht: niet thuis ???

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is niet bij mij aangebeld. Ik was thuis en bel gecontroleerd

Gewenste Oplossing:

gewenste oplossing: gewoon aanbellen, ik woon klein dus ben zo bij de deur

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie op uw bericht. Kunt u mij het zendingsnummer doorgeven van de zending waarbij de chauffeur niet bij u heeft aangebeld? Ik zal uw klacht dan doorgeven aan de chauffeur. U kunt het zendingsnummer per e-mail toesturen o.v.v. refnr: 531801 naar webcare_parcel@dhl.com.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door panke