Klacht: Niet tevreden over periodiek onderhoud, met lekkage (en kosten) als gevolg.

op 13 september 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Hierbij wil ik aangeven dat ik niet tevreden ben over het periodieke onderhoud van mijn CV ketel op 30 mei jl.

Tijdens de controle heeft de monteur geen waterschade/lekkage geconstateerd aan een van de leidingen.
In juni vertoonde het plafond waterschade-kringen. Oorzaak van de lekkage is bij een storingsbezoek op 11 juli door jullie monteur geconstateerd en verholpen.
Tevens was de temperatuur niet goed afgesteld, het water was erg heet met brandgevaar tot gevolg (!). Boiler was afgesteld op zonneboiler, maar deze is niet aanwezig. Deze is op 18 augustus 2017 opnieuw afgesteld. Opnieuw is er een werkbon en rekening geschreven.

Voor de schade aan het plafond heb ik een offerte aangevraagd bij de schilder.

Helaas heeft dit ons veel ellende opgeleverd.

Mocht u nog nog onduidelijkheden zijn, dan hoor ik het graag.

Extra gemaakte kosten:
– Reparatie lekkage – 11 juli 2017 (werkbon)
– Bijstelling temperatuur i.v.m. te heet water – 18 augustus 2017 (werkbon)
– Offerte schilder waterschade plafond
– Heeft voor veel ongemak gezorgd en heeft veel tijd gekost

Bijlage
– Foto’s heb ik mee gestuurd van de lekkage (2) en het plafond (2)
– Nota Feenstra (11 juli en 18 aug)
– Offerte schildersbedrijf voor het plafond (€ 550,-)

Als alle kosten worden worden vergoed.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 14 september 2017 om 12:59 geantwoord

Geachte heer Wobbema,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en inmiddels doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Via onze interne klachtenafdeling zullen wij uw klacht nader bestuderen en verder in behandeling nemen.

U ontvangt van de afdeling Klachten een bevestigingsmail met daarin een referentienummer.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Wobbema