Klacht: niet tevreden over ophaalservice

op 28 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben wat vergeten mee te nemen uit de bus waarmee ik op vakantie was.
Zou ik kunnen laten ophalen door parcy.nl …nu heeft parcy geen service meer voor particulieren ..met mijn vraag hoe kan ik het dan thuis laten komen, moest ik de busonderneming vragen dit via parcy te doen .
Nu was bovo tours zo vriendelijk dit voor mij te regelen.
Maar ik vind het te gek dat post.nl hierin geen service heeft voor particulieren.

Dat ik dit zelf had kunnen regelen .ik blijf het vreemd vinden dat ik via z'n groot postbedrijf dit niet geregeld kon krijgen!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juni 2016 om 13:56 geantwoord

Geachte mevrouw Van Hezik,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U heeft een vraag cq opmerking over het afhalen van een zending. Graag geef ik u een toelichting.

U kunt een afhaalopdracht aanmaken als u een account heeft voor OVS via de website http://www.onlineverzendservice.nl/ Ik begrijp dat u dit graag zelf had willen regelen, maar indien u nog geen OVS account heeft dan kunt u op dit moment geen afhaalopdracht via PostNL invoeren. Mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith1966