Klacht: niet tevreden over compansantie

op 11 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

my charity parcel has not been delivered , now its 5 months . . i would like to speak to a top manager . the lady who is handeling my case is on holiday . i have many questions . .
i am very angry you are not helping to get the right compainsation . contact me on 06 236 243 43

Gewenste Oplossing:

better compansation and i want to know where is my parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht M. v. Mistry

4 maanden geleden - do not post anything via post nl . ever

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht


Heeft op 11 juni 2016 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Sir / Madam,

I am very sorry to hear that you have sent a parcel that has not arrived. I can see that you've started an inquiry for this. In the latest e-mail that my colleague has sent you, I read that you need to fill in a form. I advise you to do that and if you do not understand it, to ask help by someone you know. Also, we need a proof of purchase. Please send that to the e-mailaddress.

If you still have any questions or complaints about PostNL, now or in the future, you can also contact our Customer Service: http://www.postnl.nl/klantenservice

Regards, Mena

Alle klachten die gemeld zijn door M. v. Mistry