Klacht: Niet tevreden met oplossing klachtnr 712072

op 06 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De aangeboden oplossing van DHL mbt klachtnr 712072 is geen oplossing.
Het is het oude liedje van afschuiven op iemand anders, iets waarin DHL heel goed in is als ik alle klachten hier lees.
Ze nemen niet hun verantwoordelijkheid maar schepen je af.
Daarmee neem ik geen genoegen.
Graag heropenen en zorgen voor een passende oplossing.

Gewenste Oplossing:

Financiele compensatie voor de verloren verlofdag

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 juni 2018 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Philippen,

U geeft aan ontevreden te zijn over de afhandeling van uw klacht met referentienummer 712072. Zoals mijn collega aangaf in het antwoord op deze klacht bent u een overeenkomst aangegaan met de verzender van uw pakket en niet met DHL. De verzender heeft een overeenkomst met DHL, is de directe opdrachtgever van DHL en heeft hierdoor het onderzoek -en claimrecht. U geeft aan een compensatie te willen ontvangen, dit kunt u dan ook overleggen met de verzender van uw pakket. Zij kunnen dit vervolgens overleggen met DHL, als directe opdrachtgever.

Helaas kan ik u hier niet mee verder helpen, maar zoals aangegeven is de verzender de partij waar u dit verzoek kunt indienen.

Met vriendelijke groet,

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice Philippen