Klacht: Niet tevreden geld terug…..

op 17 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Goedemiddag,
Helaas heb ik de referenties hieronder niet eerder gelezen.
Ook ik heb via Facebook de pillen Detox Actief bij The Health Academy aangevraagd. Had er natuurlijk alle vertrouwen in omdat de referenties die ik gelezen had, allemaal positief waren, en door het berichtje erbij bent u niet tevreden, geld terug! Maar bij mij helaas na dag twee aan de diarree. De volgende dagen ook dus ben ik ermee gestopt, het restant met een briefje teruggestuurd naar:
Frans Jacobs, De Beverspijken7, 5221 EE Den Bosch.
Telefoonnr. 0616506974
Nu kreeg ik vanmorgen een berichtje op mijn mail dat ik toch moet betalen, omdat het potje geopend was. Hoe kan je iets proberen, zonder te openen? Ik had 1000 x liever gezien dat het wel geholpen had, dan was ik een goede klant geworden. Eigenlijk is dit dus geen klacht tegen Bilink, omdat dit het betalingskantoor is die de betalingen naar Frans Jacobs regelt.

Wanneer ik bericht krijg dat het zo zoals het nu is goed is. Dus niet betalen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:09 geantwoord

Beste Diny,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Reactie van de melder van de klacht Diny Lenior

1 maand geleden - Als ik niet zou betalen zou het bedrag alleen maar groter worden. Ik heb dan ook onder protest betaald!

Alle klachten die gemeld zijn door Diny Lenior