Klacht: Niet tevreden dienstverlening en bril

op 17 september 2018 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Voor de zomer vakantie Pearle filiaal Karel Doormanstraat
te Rotterdam bezocht voor correctiebril. Na oogmeting afgesproken dat mijn verzekeringsgegevens zou doorgeven ivm vergoeding verzekering. Voordat ik de gevraagde info hand gegeven kreeg ik een email dat mijn bril klaar was en dat ik het kon komen ophalen. Ik ben naar winkel geweest en aangegeven dat ik het hier niet eens mee was. Overigens is winkel personeel op een medewerker na zeer onvriendelijk. Vervolgens hierover een email verzonden naar de klantenservice van Pearle. Uiteindelijk hebben ze € 20,- afgehaald v.d. totale prijs en heb ik de bril genomen. Heb deze een bril een aantal uren op gehad daarna weggezet omdat ik het niet prettig vind om te dragen. Ik betwijfel of de meting wel goed is gegaan. Zonde van mijn tijd en geld. Wil niets meer te maken hebben met deze winkel en personeel!

Annulering aankoop, terugstorten brillenvergoeding

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 13 december 2018 om 11:03 geantwoord

Geachte heer Aytas,

Uw klacht is enige tijd geleden in behandeling genomen en uitgebreid met de winkel besproken. Het is tot een gezamelijke overeenstemming gekomen. Het dossier is daarmee gesloten. We bedanken u voor de tijd en moeite die u heeft genomen ons uw mening kenbaar te maken.

Met vriendelijke groet
Pearle Opticiens