Klacht: Niet terugbetalen van verschuldigd bedrag

op 26 juli 2017 over Only24 in de categorie Deal-Sites

Dag, in februari van dit jaar heb ik een kledingstuk bij jullie besteld (jas). Echter was deze jas niet naar wens en heb ik deze geretourneerd. De retour was in goede staat ontvangen en hier heb ik bericht van gekregen. Ik diende enkel nog te bevestigen of het om ruil dan wel retour ging. Ook deze respons is door jullie ontvangen en beantwoord. Het bedrag zou worden overgemaakt. Eind april was het verschuldigde bedrag nog niet gerestitueerd waarop ik u nogmaals berichtte over het feit dat het verschuldigde bedrag nog niet was overgemaakt. Uw respons was dat het klopte dat het bedrag nog niet was overgemaakt en dat de financiële afdeling dit alsnog zou doen in diezelfde week.

Op 15 mei jl. was er echter nog geen spoor te bekennen van het geld. Nogmaals stuurde ik er een mail achteraan en uw college gaf aan dat zij het werk had overgenomen van een collega die de betalingen niet goed verwerkte. Afijn, uitgaan van het goede van de mens is wat ik doe en nogmaals gaf ik u de kans om het recht te zetten. Begin juni stuurde ik er nogmaals een mail achteraan en kreeg ik als respons dat ik in de planning stond als klant waar het geld naar zou worden overgemaakt.

Op 20 juni was er echter nog steeds niets overgemaakt en kreeg ik een mail terug, naar mijn idee een standaard mail, waarin stond dat een ex-collega er een puinzooi van had gemaakt. Ik rook onraad en ging op zoek naar recensies, de eerste de beste hit op google bevestigde mijn toch wel veranderende gedachte over uw bedrijf. Het was een mail die naar iedereen werd gestuurd, ik was niet de enige die moest wachten op mijn geld, er zijn talloze klachten over het afhandelen van betalingen.

Inmiddels zijn we al bijna in augustus, ik heb uw collega gemaild dat ik het op een andere manier zou aanpakken wanneer het geld niet binnen een week zou zijn teruggestort sinds mijn laatste mail. Bij deze, hier een klein voorproefje.

Bij de volledige voldoening van het verschuldigde bedrag.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only24

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only24 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Stephan91

1 maand geleden - Tot op heden nog altijd niet het verschuldigde bedrag ontvangen ook nadat ik nogmaals contact heb opgenomen met de verkoper.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan91