Klacht: Niet terug betalen van betaalde gelden van nonstopplayer

op 01 mei 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart heb ik de nonstopplayer besteld en betaald bij dit bedrijf. Ik heb mailtjes gestuurd waar mijn bestelling bleef maar steeds niks terug tot ik van hun een algemene mail kreeg dat dit product wettelijk gezien niet verkocht mag worden en ze t geld zsm zouden terug storten. Dit gebeurt tot op heden niet. Ik heb hia de ING geprobeerd om t geld terug te halen maar dat kan dus niet als je via ideal hebt betaald. Nu heb ik ze nog een mail gestuurd met een betalingsverzoek van 1 dag of ik ga woensdag 3 mei aangifte doen bij de politie.

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik € 89 terug betaald op mijn rekening. Dan is t voor mij afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meri de Vries