Klacht: Niet terug betalen bij niet levering

op 08 mei 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 maart jl een streamer gekocht en betaald via Stichting Sisow.
Op 20 maart jl een mailtje gekregen dat vanwege het enorme succes deze streamer uitverkocht was en over ca. 15 dagen weer te leveren zou zijn, als compensatie krijg ik een korting van 10%, hoe aardig.
Op 13 april jl een mailtje gekregen dat ze de streamer niet meer mogen leveren en dat de betaalde €79,00 zal worden teruggestort.
Vandaag 8 mei maar eens een mailtje gestuurd hoe het met het terugstorten zit, uiteraard nog niets gehoord maar ik hen het idee dat ik geflest ben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de €79,00 terug gestort is op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HEMG