Klacht: niet te leveren produkten

op 20 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 oktober 2011 om 17:32 geantwoord

Uit de klacht van de klant kunnen we helaas niet opmaken wat het probleem is. Volgens onze gegevens is recentelijk contact opgenomen met de klantenservice i.v.m. tv problemen. Het kan zijn dat de klant problemen ondervind met de datum van de decoder, onze excuses hiervoor. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, informatie hierover is ook te vinden op ons forum: http://forum.tele2.nl/ Voor een handmatige aanpassing en oplossing kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Wanneer je via de chat contact op wilt nemen typ dan bij de Virtuele Assistent in "geen beeld" en volg de aanwijzingen op. Je wordt vervolgens via de chat verbonden met een medewerker van de klantenservice.

Heeft op 21 oktober 2011 om 15:18 geantwoord

die virtuele assistent kunnen ze gelijk opdoeken wat die werkt toch niet ,snapt de vragen niet en via die chat was er ook geen oplossing mogelijk,maar nadat ikzelf TELEFONISCH contact heb opgenomen vanavond (20-10-2011) hopelijk televisie,nu eindelijk na week eindelijk televisie

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door eabosboom