Klacht: Niet te leveren Arganolie

op 16 januari 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Drie weken geleden groupons voor Arganolie gekocht. Sindsdien niets meer vernomen en na zelf te bellen met de Klantenservice om na te gaan waar de producten bleven, bleek dat indien klanten de producten niet hadden ontvangen op uiterlijk 10 januari, zij hun geld teruggestort konden krijgen. Dat was niet mijn vraag.. Dus met andere woorden: de producten kunnen niet meer geleverd worden. Het kostte mij weer drie dagen en een telefoontje om hier achter te komen. Het geld word nu teruggestort, maar heb nog steeds geen formeel bericht ontvangen over het niet kunnen leveren. Ook heeft Groupon nu al ten onrechte drie weken mijn betaling op de bankrekening staan.

Een excuus en een compensatie (bijv. korting op aanbiedingen) vind ik wel op zijn plaats.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ben er klaar mee