Klacht: Niet slim!

op 28 november 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een betalingsregeling lopen voor twee dossiers bij directpay. Eind van de maand netjes het geld voor beiden dossiers in een keer overgemaakt. Beiden dossiernummers in de omschrijving gezet. Net toevallig gebeld om te vragen hoeveel er nog open stond. Krijg ik te horen dat een betalingsregeling vervallen is omdat ik de twee bedragen bij elkaar heb overgemaakt en het dossier nu is overgedragen naar een incassobureau en zij dit niet kunnen terugdraaien, omdat dat “geen slimme zet” was van mij. Ook heb ik geen bericht gekregen dat de betalingsregeling is komen te vervallen. Erg klantonvriendelijk, met andere woorden moet ik het maar uitzoeken!

Wanneer dit alles word teruggedraaid. Dit was niet mijn fout! De gene die de administratie beheerd zou goed moeten opletten dat er twee dossiernummers staat bij de omschrijving!!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 28 november 2016 om 16:52 geantwoord

Bericht van Directpay

1 week geleden - Geachte heer / mevrouw, Omdat uw dossier is overgedragen , hebben wij uw klacht doorgemaild naar Webcasso. Van Webcasso hebben wij vernomen dat zij uw klacht in behandeling hebben genomen. Zodra wij een terugkoppeling hebben gehad zullen wij u nader berichten. Bij voorbaat dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Directpay Services B.V

Bericht van Directpay

1 week geleden - Geachte mevrouw Thurnim, Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Van Webcasso hebben wij vernomen dat zij uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost hebben. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen dan kunt u gerust contact met Webcasso opnemen. Met vriendelijke groet, Directpay Services B.V

Alle klachten die gemeld zijn door SherylDthr