Klacht: Niet serieus genomen en afgescheept

op 24 oktober 2011 over Delta Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Dat mijn klacht niet serieus wordt genomen! Nagenoeg de hele vlucht (ruim negen uur) doet het entertainmentsysteem het niet. Het fijt dat wij euro 84 pp extra betalen voor een comfortabele vlucht wordt door Delta afgedaan met een tegemoetkoming van euro 12,50 pp. Daarnaast hadden wij een probleem met een betaling die ze wilde ontvangen van onze bagage van euro 50 die onterecht was omdat het grondpersoneel vol bleef houden dat dat terecht was. Uiteindelijk begrepen ze dat wij gelijk hadden. Met deze klacht wordt helemaal niets gedaan. Wij hadden volgens Delta moeten weten hoe de regels zijn. Nu hebben wij het dus gedaan terwijl juist hun personeel niet wist hoe het zat. Als ik dan wil reageren op de wijze waarop onze klacht in behandeling is genomen en dat ik absuluut niet tevreden ben met de afhandeling hiervan kun je dus niet reageren op de mail en bellen kan ook niet. Je moet weer naar de site en een klacht indienen. Diep triets dat Delta zich er zo vanaf maakt. euro 12,50 pp voor ruim 9 uur ongemak en ons de schuld geven inzake kennis van bagage terwijl zij degenen waren die later toegaven dat we gelijk hadden. Wij houden hier een hele wrange nasmaak aan over en had eigenlijk een hele andere houden van Delta verwacht.

Twee maal euro 84,00 voor een comfortabele lange vlucht die wij voor ogen hadden en niet hebben gekregen. Daarnaast begrip en excuses voor het feit dat wij een half uur een discussie hebben gehad met uw grondpersoneel dat zelf niet wist hoe het geregeld is qua bagage,haar passagiers niet geloofde en ook niet te overtuigen was.

Alle klachten die gemeld zijn door mustang66