Klacht: Niet ruilen, geen geld en ook geen tegoedbon terug!

op 11 mei 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb afgelopen week een zomerdekbed (Sanne uit m’n hoofd gezegd) gehaald voor mijn zoontje (3) bij Leen Bakker in Veenendaal. Zelf wonen wij in Barneveld en waren toevallig in Veenendaal. Ik moest een 140 bij 200 hebben. Ze hadden een leuke aanbieding dus ik denk: kopen!

In de winkel zag ik dat er meerdere maten waren, dus ik heb er 1 gepakt bij het rek: 140 bij 200. voor 100% zekerheid!! Netjes afgerekend etc. kom ik thuis zie ik dat er op het label staat: 240 bij 200!!! Ok ik denk geen probleem ff langs Leen Bakker in Barneveld en klaar is kees. Nou mooi niet! “Nee het product is niet te ruilen en u krijgt ook geen geld terug…” TOTAAL NIET VOOR REDEN VATBAAR!!! Echt belachelijk!

Goed dan bellen we wel terug naar de winkel in Veenendaal. De persoon in Barneveld had wellicht een slechte dag. En tot onze grote verbazing, krijgen we ook daar zo’n zwaar onvriendelijk en totaal niet klantvriendelijk antwoord: jammer doen we helemaal geen fluit aan!

Dit kan toch niet waar zijn? Zo ga je toch niet met klanten om?! Dit kan toch een keer gebeuren? Als het dekbed er vies of kapot/gebruikt uitziet of de verpakking is kappot, dan snap ik dat het logisch is dat je het niet terug neemt. Maar in dit geval ga je toch niet zo moeilijk doen? Echt zwaar teleurgesteld in Leen Bakker!

Gewoon ruilen voor een 140! Lijkt mij toch niet zo moeilijk en anders geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door djpauw