Klacht: niet reageren op verzoek overzicht schuldafwikkeling

op 08 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Op 2 mei 2016 heb ik namens een cliënt verzocht om een overzicht van de aflossingen van een afgesloten dossier wegens diverse onduidelijkheden (meerdere beslagleggers en diverse terugboekingen en correcties naar derde partijen). Op 8 juli j.l. heb ik een rappel gestuurd en dit keer ontving ik een bevestiging met de mededeling dat het streven was om binnen 7 werkdagen te antwoorden. Inmiddels zijn we 4 weken verder er is er geen enkele reactie. GGN is telefonisch niet te bereiken.

Duidelijk overzicht met de ingekomen betalingen van een ander bureau, de uitkeringsinstantie, cliënt zelf en alle verrekeningen met toelichting,
zodat de betalingen en aflossingen controleerbaar zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 17 augustus 2016 om 08:49 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u een e-mail gestuurd inzake uw cliënt met de opgevraagde stukken.
Mochten er vragen zijn dan kunt u rechtstreeks reageren op de e-mail vanuit ons kantoor.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door advocaat de haan