Klacht: niet reageren op uitspraak rechtbank den haag

op 19 juli 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

op 25 mei 2016 heeft de rechtbank den haag een uitspraak gedaan waar u niet op reageerd het gaat over een betaling die u aan mij moet doen van 50 euro ik stuur volgende week de stukken weer naar de rechtbank omdat u niet reageerd op de uitspraak het gaat over dos nr 8420850 mvg dhr .j.oosterbaan

niet tevreden omdat u de uitspraak van de rechter aan uw laars lapt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

6 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 26 augustus 2016 om 10:13 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door sjaakie 1946