Klacht: Niet reageren op gegronde klacht

op 23 februari 2018 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Op 18 januari jl. is er een boom omgewaaid en die heeft de kabel stukgetrokken. Ik ben zakelijk afhankelijk van de telefoonlijn, welke door KPN niet direct gemaakt wordt. Uiteindelijk na zelf meerdere keren kontakt zoeken met KPN krijg ik te horen dat de kabel na 9 februari gemaakt gaat worden. Drie weken later!!!! Ik geef aan dat ik met een bedrijf zit, maakt niets uit. Ze verschuilen zich achter van alles, maar er wordt niet geprobeerd tot een oplossing te komen. Bij KPN heb ik via internet een klacht neergelegd, daar wordt niet eens op gereageerd! Kortom, wekenlang niet bereikbaar geweest. Wie gaat dit betalen??
KPN schittert met totale radiostilte.

ik verwacht een gepaste schadevergoeding wegens wekenlang niet bereikbaar zijn. De lakse houding van KPN + het feit dat ik als klant totaal niet op de hoogte gehouden wordt over de situatie is onaanvaardbaar.
Notabene ontvang ik wel een nota over deze periode, waarin dus wekenlang niets geleverd is. schande!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

Reactie van de melder van de klacht kerkhoff208

3 maanden geleden - Ik krijg een reaktie dat KPN de klacht niet in behandeling wenst te nemen. Hoe laf is dit. Wordt de monopolie positie nu zo uitgespeeld dat je als klant aan de "heren" bent overgeleverd???

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kerkhoff208