Klacht: niet reageren op e-mails

op 06 oktober 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

waardeloos bedrijf, en ze zeggen dat service hoog in het vaandel
hebben zitten. ik heb een e-mail gestuurd geen enkel reactie op gekregen
heb ik 3 weken geleden een mail gestuurd. maar wel de kosten nog meer maken.

Gewenste Oplossing:

als die extra kosten eraf worden gehaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 10 oktober 2017 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Huisnummer8