Klacht: Niet optijd geleverd

op 15 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het pakket wat ik besteld had, zou tussen 11 en 15 uur geleverd worden.. natuurlijk (zoals vele malen vaker ervaren) wordt hij niet binnen deze tijd geleverd en blijf ik dus voor niks thuis.. ik had dit besteld omdat ik het de dag erna (zaterdagavond) nodig had.. en nu wordt het pas maandag geleverd. Wanneer ik er eigenlijk niks meer aan heb.. Hij heeft tot het einde van de dag bij het depot gelegen.. Dit gebeurt zo ontzettend vaak dat ik het raar vindt dat DHL hier nooit wat aan doet. En zo te zien ben ik niet de enigste met deze klacht..

Wanneer een pakket zoals AFGESPROKEN (13 juli 2019) wordt bezorgd binnen de verwachtte tijd! Wordt tijd dat jullie hier eindelijk eens wat aan doen..

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 juli 2019 om 11:52 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door SharJoy