Klacht: Niet optijd bezorgt

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Vorige week zondag 17 december 2017 heb ik een jumpsuit besteld bij boohoo. Deze zou door dhl oarcels bezorgt worden tussen dinsdag 19 en zondag 24 december 2017. Helaas is dhl niet langs gekomen met mijn pakket die im voor kerst nodig had.
Ik wil hierbij dan ook een klacht in dienen

Groet
Nadieya hoek

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket voor 2e kerst nog komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U heeft een zending besteld vanuit de Uk. Wij hebben op 20 december de melding gekregen dat dit pakket naar ons toe komt. Echter is het pakket tot op heden nog niet fysiek in Nederland aangekomen. Om die reden wil ik u adviseren bij de afzender te informeren naar de status van het pakket. Zij kunnen u aangeven wanneer het pakket in Nederland aankomt.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Nadieya-xx@hotmail.com