Klacht: Niet optijd

op 17 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb gisteren voor 22:00uur mijn pakket besteld en er stond voor 22:00 besteld morgen in huis en dhl zou bezorgen. En nu word het morgen pas geleverd? 2 dagen later?.
Ben ik daarvoor heel de middag thuis gebleven.
Vind dit zo vervelend
Met vriendelijke groet
Shelly

Als het op het goede tijdstip word geleverd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste mevrouw Nuijen, Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw adresgegevens kan ik geen pakket vinden waarvoor de bezorging voor vandaag was ingepland. Heeft u voor mij het track trace-nummer van de zending in kwestie? Dit nummer heeft u van de afzender gekregen, om het pakket te kunnen volgen. In de meeste gevallen begint het met 3S of JVGL, maar er zijn ook andere varianten. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 17 september 2018 om 11:39 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas heb ik nog geen informatie ontvangen betreffende dit pakket. Zonder het zendingsnummer kan ik helaas niet nakijken om welke zending het hier gaat. Ik ga de klacht hier nu afsluiten. Mocht je nog een vraag hebben over dit pakket, dan kan je altijd contact met ons opnemen.

Wendy
DHL Parcel Webcare