Klacht: Niet oplossingsgericht manager

op 19 juli 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Geachte Lezer,

Hierbij zou ik graag een klacht willen indienen voor de manager werkzaam is op de vestiging Haagweg 123, 2281 AE Rijswijk. Ik zat met een probleem vanaf 18:30 uur. Ik heb de verkeerde post code ingevoerd waardoor mijn al betaalde bestelling in de vestiging Zoetermeer terecht kwam.

Deze hebben mij terug gebeld omdat de afstand niet reëel was. Ik heb aangegeven dat het niet de bedoeling was. Meneer welk bereikbaar is op 06-45091750, vertelde dat hij de bestelling doorgestuurd heeft naar vestiging centrum aan Wagenstraat. Deze heb ik dan ook gebeld om te vragen of het inderdaad zo is. Daar werd mij verteld dat de bestelling door gestuurd is naar vestiging Rijswijk aan de Haagweg. Omstreeks 20:15 heb ik contact opgenomen met de vestiging om te kijken of dit wel klopte. Daar heb ik een medewerker aan de lijn gehad die mij in eerste instantie vertelde dat zij niks binnen hebben gekregen. Ik vroeg toen nogmaals waarom de vestiging Centrum zegt dat zei iets gedaan hebben wat niet zo is. De jongen stelde voor om de manager erbij te halen, hij kwam binnen seconde weer aan de lijn en vertelde dat zij het zullen regelen zonder niks te vragen. Ik heb zelf initiatief getoond en belde weer omstreeks 20:45 uur. Ik vroeg meteen naar de manager omdat die de persoon was die doorgaf aan de medewerker dat zij het in orde zullen gaan maken. Op het moment dat ik de manager aan de lijn krijg kon ik mijn verhaal kwijt en vertelde dus hoe vaak ik al rond heb gebeld en er al een beetje klaar mee ben. Dit allemaal netjes en op een normale toon omdat ik voor getraind ben. Ik gaf mijn mening aan dat ik het fijner zou vinden als hij als manager in functie initiatief in deze zou nemen om de klantvriendelijkheid überhaupt op pijl te houden en dus zelf de manager van vestiging centrum wilt bellen. Dit omdat niks bekend was bij vestiging Rijswijk en hij aangaf dat hij de voorgaande telefonisch gesprek met 1 van zijn medewerkers niks van heeft vernomen. Dus hier worden al dingen belooft en mensen afgeschud. Op mijn mening was deze manager van de vestiging Rijswijk er op zijn teentjes getrapt en gaf aan dat hij mijn bestelling helemaal niet klaar zal laten maken omdat ik het probleem afschuift (Daar gaat het niet om maar goed). Ik heb de meneer een fijne avond toegewenst maar hij verbrak al de verbinding. Ik belde dus weer vestiging Centrum om 21:00 uur. Zij vonden het raar omdat zij via thuisbezorgd de ontvang bevestig binnen hadden gekregen. Manager van de vestiging Centrum stapte mijn discussie met de collega in Rijswijk (Geen goede communicatie) maar deze meneer was wel weer oplossing gericht en stelde voor om thuisbezorgd te bellen. Deze hebben mij om 21:15 uur gebeld en gaf aan dat zei vestiging Rijswijk gesproken hebben en dat zij de bestelling nu wel gereed zouden gaan maken. Ik ben hiermee akkoord gegaan ondanks zij niet konden aangeven hoelang dit zal duren. Om 21:45 uur belde de manager vestiging Centrum mij op om te kijken of dit goed afgestemd is met thuisbezorgd. Dit vind ik nou een TOP jongen in dienst!! Ik heb hem verteld dat ik zijn aandacht op prijs stel en dat ik hoop dat het nu goed komt. Het is inmiddels ongeveer 4 uren geleden en de pizza is 21:55 uur bezorgd.

Tot slot. Is het heel fijn als er managers zijn die normaal telefonisch en ontevreden klanten normaal te woord kunnen staan en wat oplos gericht zijn in sommige situaties. Is eens een keer anders dan dreigementen naar klanten toe. Dit kan niet en dit is zeer onprofessioneel!!! Dit is ook niet de eerste keer denk ik dat deze meneer zo handelt die mag van mij op CURSUS.

Voor verdere toelichting zal ik bereikbaar zijn op 06-14793937.

Johaily Gosepa

Manager vestiging Centrum Top manager die klanten hun aandacht geef wanneer en waarbij het nodig is.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kut manager