Mijn Klacht:
Zojuist contact gehad met DHL over een pakketje dat steeds buiten kantoortijden wordt bezorgd. Daarom gebeld om de tijd, adres of afhaalpunt te wijzigen. Omdat het pakket een kado is voor een collega die afscheid neemt, zit er wel wat urgentie bij. Dit duidelijk uitgelegd en voorgesteld naar een klantvriendelijke oplossing te kijken. Daarom voorgesteld de tijd, adres of afhaalpunt op te halen. Maar de telefoon werd neergelegd en DHL kon niet helpen. Meest bizarre is dat ze niet eens weten wie de chauffeur is!! Ook al is het een collega, ongelofelijk dat collega’s elkaar niet kennen. De flexibiliteit is ver te zoeken.
Gewenste Oplossing:
Omdat het een pakketje betreft waar behoorlijk wat waarde aan wordt gehecht, verwacht ik meer klantenservice. Zelf ben ik ook eigenaar van een bedrijf en in bovenstaand geval zouden wij er alles aan doen om het pakketje bijtijds af te leveren. Er werd niet eens meegedacht aan een oplossing, alleen daarom ben ik al ontevreden. Deze organisatie moet echt nadenken over klantenservice en flexibiliteit. En intern de mensen met elkaar laten kennis maken zodat het een team wordt.
