Klacht: Niet ophalen van pakketten

op 29 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemorgen,

We zijn al een maand bezig om pakketten op te laten halen bij PostNL maar die verloopt niet zoals het hoor te gaan. We hebben al meerdere keren contact gezocht maar krijgen niet het gewenste resultaat. Onze accountmanager gaf aan dat hij dit zou gaan oplossen maar daarnet hebben we van hem een mail gekregen waarin min of meer stond dat hij ook niet meer kan doen dan het alleen door te sturen.

Op dit moment hebben wij zelf nu een bus ingezet om meerdere pakketten op te halen en hebben we dit aangegeven. Nu moet PostNL zelf de rest van de pakketten op halen maar daar krijgen we nul reactie op.

De pakketten die zij moeten ophalen, zijn pakketten die gehuurd zijn, zolang het niet opgehaald wordt moeten wij huur betalen.

Ik mag dan nu hopen dat het eindelijk opgelost gaat worden.

Paulina Wolf

We zijn nu al 4 weken bezig om pakketten op te laten halen die maar gedeeltelijk zijn opgehaald en waarvan de laatste keer na meerdere malen nieuwe ophaalopdrachten zijn ingezet ook maar de helft is opgepakt!.

Als er door jullie extra kosten komen omdat de gehuurde pakketten niet op tijd zijn opgehaald verhaal ik dit bij jullie.

Ik verwacht dan nu dan ook een degelijk antwoord en de bevestiging dat alle pakketten dit maal worden opgehaald!

Is dit voor jullie te moeilijk zet dan de koeriersdienst in van PostNL, misschien lukt het dan wel.

Ik ben tevreden als de pakketten zijn opgehaald en postnl ons compenseert met de extra gemaakte kosten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 september 2017 om 14:25 geantwoord

Geachte mevrouw Wolf,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat het afhalen van pakketten niet correct verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Uit uw bericht maak ik op dat u gebruik maakt van een zakelijke dienst van PostNL ook in mijn systeem staat u als zakelijke klant geregistreerd. PostNL Zakelijk reageert niet op deze website. Ik wil u adviseren om nogmaals contact op te nemen met PostNL Zakelijk. Ik kan u hierbij niet van dienst zijn ik werk op de particuliere afdeling van PostNL.

U kunt de contactgegevens hier terug vinden; https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk Ik hoop dat het spoedig met u kan worden opgelost.

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:08 geantwoord

Helaas hebben wij al meerdere malen contact gehad maar krijgen dus geen normale oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Paulinawolf