Klacht: NIET OPGELOST

ARITS op 30 november 2022 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BeEINDIGEN EN AFSLUITEN!AUB

Gewenste Oplossing:

Afsluiting van klarna,betalingen ,die ik nooit heb gedaan (verdenking van froude) !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 30 november 2022 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Arits,

Hartelijk dank voor jouw berichtgeving aan Klarna Nederland.

Dat is natuurlijk bijzonder spijtig om te vernemen dat er zonder jouw medeweten misbruik is gemaakt van jouw persoonlijke gegevens! Het is goed dat je hiervoor contact met ons opneemt om dit onderwerp onder de aandacht te brengen. Om je beter van dienst te kunnen zijn is mijn goed bedoeld advies contact op te nemen met de veiligheidsafdeling van Klarna België. Deze helpen jou graag verder!

Klarna Veiligheidsafdeling
Telefoon: 32 28080604

Via e-mail bereikbaar op: [email protected]

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne woensdag toegewenst,

Met uiterst vriendelijke groeten,
Patrick.

Alle klachten die gemeld zijn door ARITS