Klacht: Niet opgelost

op 05 augustus 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Krijg nog steeds briefen nu ook een met dat ik 600 euro moet betalen

Dat het klaar is

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

5 maanden geleden - Beste mevrouw Van 't Geloof Bedankt voor uw melding. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn heb ik uw melding doorgezet naar de juiste afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw klacht te bespreken. Met vriendelijke groet, Astrid Customer service Seats and Sofas

Reactie van de melder van de klacht Carina Van t geloof

5 maanden geleden - En er is geen order geplaats niks besteld en geen aanbetaling gedaan getekend onder valse voorwendselen

Reactie van de melder van de klacht Carina Van t geloof

5 maanden geleden - Ben gebeld door seats en sofas met een verzoek om een keuze te maken zodat ze kunnen bestellen anders gaan ze juridische stappen ondernemen maar er is niets besteld had 14 dagen bedenktijd

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 05 augustus 2016 om 09:08 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Carina Van t geloof

5 maanden geleden - Voor mij is het pas opgelost als ik verder niets meer van hun hoor of dreiging met juridische stappen nogmaals er is niets in bestelling of iets dergelijks

Alle klachten die gemeld zijn door Carina Van t geloof