Klacht: niet opgehaald

op 01 september 2016 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vrijdag 28-08 werd door medewerker aangegeven (surinaams accent) dat pakket pas opgehaald zou worden als ik dat eerst aangaf .
maandag 30-08 werd aangegeven dat het de volgende dag ingeschemaad was????
ik wilde een afspraak maken om het te laten ophalen.
.
het zou 31-08 tussen 1500 en1700 opgehaald worden.(GE234869476)
Klant ebeld.
die zette speciaal zijn schema om .
vanmiddag zag ik in status tracking nummer dat het niet was opgehaald.
daarover gemaikld met klant die bevestigde dat het niet was opgehaald.
parcel gebeld die gaven aan na overleg met TNT dat het WEL!!!! wasopgehaald
namiddag weer mail klant wanneer het welopgehaald zou worden.
Parcel gebeld.
verbnding verbroken.
gaven nu aan dat het niet was opgehaald?
dit werkt niet .
ze moeten hun afspraken kunnen nakomen.
2 e keer dat dit gebeurd van de 2 keer dat ik hun iets laat ophalen.
zo raak ik klanten kwijt!!

Kan ik nu weereisen dat depersoon van ophaal adres een hele middag VOOR NIETS ??? thuis blijft.
vorige keer 3 keer voor niets!!! 4 e keer opgehaald

daarnaast werd mij deze keer medegedeeld dat er een afspraak gemaakt zou worden voor het afhalen.
met klant dus.
dit werd later ontkent door andere medewerker.
graag jullie oplossing.

en kom die dan NA!!! voor de eerste keer.

mvg O.

Gewenste Oplossing:

als jullie je aan de afraak houden!
deze ervaring deel ik zowiezo op internet!
is een mededeling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parcel International over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door paniki