Klacht: Niet openbaar plaatsen van een klacht, bij klacht.nl

op 19 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom wordt na herhaalde verzoeken de klacht van Jaqueline64 niet geplaatst? Het betreft hier de diefstal/vermissing van een i phone 5. Dit gebeurde na het aanbod bij post.nl Emte en voor de aankomst in Burgum.

Gewenste Oplossing:

Plaatsen openbaar van klacht door Jaqueline64.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2016 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Borgers,

Wij hebben uw melding reeds ontvangen via melding 544737 en zullen deze langs die weg afhandelen.

Ik hoop u zo voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jaqueline1964