Klacht: Niet open en eerlijk geweest (cryolipolyse)

op 11 februari 2018 over Sun and Skin in de categorie Beauty & Wellness

Na 20 minuten gewacht te hebben, ben ik uiteindelijk geholpen. Ik heb de behandeling cryolipolyse genomen. Echter voel ik me zwaar belazerd… overal staat vermeld dat je na 1 behandeling kan afvallen binnen 21 dagen tot 15 kg. Alleen nergens staat vermeld dat je een strikte dieetvoeding ( koolhydratenvrij) moet volgen om te kunnen afvallen.. wat voor meerwaarde heeft dat apparaat als ik toch moet afvallen met een dieetlijstje waar je alleen
crackers en opkrikkersoep mag..??. als men dan afvalt dan komt dat voornamelijk door het dieetlijstje en niet door dat apparaat..

Ook heeft ze dit allemaal niet van te voren aangegeven als ik het had geweten dat je aan een dieet moest volgen had ik het zeker twee keer over nagedacht. We waren toen met 3 personen gegaan en zij voelen zich ook allemaal belazerd. Echter vertelt ze dit allemaal niet voor de behandeling, maar tijdens de behandeling en gedeeltelijk na de behandeling.

Ook werken ze veel te haastig uiteindelijk betaal ik ervoor! Ze vertellen dit allemaal tijdens de behandeling om tijd in te winnen en ook zodat (niet assertief )klanten niet kunnen afzien van de behandeling…ook vertellen ze tijdens het behandeling dat je alleen geen rijst, pasta, aardappelen en brood mag eten en achteraf krijg je mailtje waarin staat dat je eigenlijk niet meer mag eten als een cracker/soep en een bepaalde groentes/fruit.. veel keuzemogelijkheden heb je niet..

Kortom wat ik heel jammer vond is, als ze dit allemaal niet tijdens de behandeling, maar VOOR de behandeling had toegelicht zonder dat ze mij aan dat apparaat had vastgebonden dan had ik zeker twee keer over nagedacht.

Echter heb ik me niet extreem gehouden aan de dieet. Want was egt niet te doen! Tot mijn conclusie ben ik geen 1 gram afgevallen en ook geen 1 cm dunner geworden.
Hierbij bevestig ik dan eigenlijk dat de apparaat geen meerwaarde heeft op het afvallen…. dus mocht men afvallen zal dat hoogstwaarschijnlijk komen door dat lijstje

Ook haar reclamefolders bevestigt mijn verhaal ik zie nergens in combinatie met dieet staan!!!

Als ik mijn geld terug zou krijgen....

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sun and Skin over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cryolipolyse